Min blogg

Låt mig och min blogg vara! En har tydligen anmält den. Vad är det för trams? Jag skriver om mig och hur jag mår och det ska jag få göra. Det är bloggen som får mig att orka för fan! Ibland har man bra dagar, då kommer jag inte hit, men dagarna som inte är så bra... då behöver jag bloggen! Jag går inte och anmäler alla töntiga modebloggar som skriver knasiga saker. men tro mig, om det ska vara såhär ska jag också börja anmäla bloggar. Alla knasiga jag stöter på, din kan vara en av dem.

Kommentarer
Postat av: fia.

Fattar inte varför alla fjantar sig. Orka hålla på liksom. Kommer bli som ett matkrig, fast ett anmälningskrig snart ju x)

Jag ska inte blogga lika mycket.
Jag har inte heller ätit något, ska vi äta något litet tsm?

2007-11-29 @ 21:05:03
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: faker

ja det är jag :P verkligen inte perfekt.. usch. men tack :D hah.

2007-11-29 @ 22:35:27
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0