Thinspiration till mig och till er


Kommentarer
Postat av: -

----

2007-11-27 @ 20:35:06
URL: http://fascination.blogg.se
Postat av: Lina A

Vet vilket helvete det är du lever i och jag kan lova dig att du kommer aldrig bli lyckligare ju mer du går ner i vikt. Snälla, sök hjälp nu! Jag blev inlagd för 3 månader sedan och just nu mår jag mkt bättre än på flera år! Var rädd om dig!

2007-11-27 @ 21:01:32
Postat av: Anna

Tycker du seriöst att andra behöver thinspiration, titta på den där videon? Tycker du att vi har ett behov av det? Tycker du att alla är tjocka, feta och behöver gå ner så mycket i vikt?

Jag kan förstå att du tycker att du behöver det, för jag vet hur det är att ha ätstörningar, men om du tycker att alla andra behöver ta del av det så förstår jag verkligen inte! Det går inte ihop!

Och är det så att du itne tycker att vi andra behöver det, så tycker jag att du inte ska visa upp det heller. Det finns perosner som tar väldigt illa vid sig när de ser såna, vilket kan leda dom till döden. Ätstörningar har en dödlig utgång om man inte gör någonting åt dom!

Det kanske känns bättre för dig att dela med dig av ditt helvete, men nog är det fel att vara positiv mot det samtidigt?

Jag förstår verkligen inte. Jag vet hur det är att leva med ätstörningar, kan jag hjälpa dig på något sätt så vill jag det. Men är det så att du är för anorexi så vill jag inte.

Försök ta hand om dig.
Kram, Anna

2007-11-29 @ 18:23:14
URL: http://evighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0