21 timmar

Jag klarade att hålla mig borta från mat igår! Det enda jag fick i mig var vatten, färspressad apelsinjuice och en halstablett (eller två). Det känns bra. Jag har äntligen visat att jag klarar av det! Det är nog det minsta jag "ätit" under en dag på länge. Om jag har klarat mig utan mat i snart 21 timmar så klarar jag säkert det dubbla. Och det dubbla. Och så vidare. Jag känner mig för en gångs skull på mycket länge glad. Det känns konstigt. Undrar hur länge den glädjen varar. Imorgon är det en äta-dag, även om ett salladsblad är alldeles för mycket så kanske jag borde ta något litet och äta? Eller så försöker jag nå 50 timmar utan mat. Hmm.

Kommentarer
Postat av: -

Du är så himla duktig, jag beundrar din styrka, verkligen. Men blir du inte helt slut av att inte äta? eller går det ändå? Försök ändå att få i dig tillräckligt med vätska, men det är jättebra med apelsinjuice, det ska jag köra med. Lycka till! kram på dej

2007-09-19 @ 11:38:24
URL: http://fascination.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du någon gång hört talas om att man kan DÖ av att inte äta någonting? Du vet, bilar behöver bränsle för att köra, och det är samma sak med människor! Vi behöver mat, näring, för att kunna tänka, andas, röra oss, skratta, prata, kramas, och så vidare...

2007-11-28 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0