Panik.

Jag ligger och vrider och vänder på mig. Jag försöker sova. Men jag kan inte sova. Tankarna åker runt i huvudet på mig och jag känner sakta på min mage, på mina lår och samtidigt som tårarna rinner säger jag lite tyst för mig själv att jag inte orkar mer. Så jag tände lampan och satte igång min dator för att skriva av mig på bloggen. Och nu sitter jag här med tårar i ögonen och en rinnande näsa.

Igår köpte jag förresten äppelcidervinägertabletter, med krom.

Jag har ställt klockan på 06.00, ska ut och jogga då.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Kunnde inte heller sova bra inatt.
Måste också ut och träna känner jag
kramar

2008-02-13 @ 17:39:41
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Mat

Jag kan inte heller somna, och det värsta är när man ligegr i sängen, fryser och känner sig som den största människan på jorden...

2008-02-13 @ 22:31:28
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0