Planera mera

Jag tänkte planera vad jag ska äta de kommande dagarna, för det får inte gå åt skogen som det gjorde idag. Jag hatar när det går åt skogen. Jag får ångest. Sen rinner tårarna. Jag vill träna. Och sen ha vingar.

I helgen ska jag fika med vänner hit och dit, och jag ska försöka komma undan med att dricka te. Jag vill inte ha i mig äckliga kalorier, så ska säga att jag ätit hemma. Hatar att hitta på att jag ätit, men vad gör man? Imorgon och på söndag ska jag alltså dricka te plus någon varma koppen kanske.

Sen är det ny vecka! Och varje morgon ska jag gå en morgonpromenad på cirka 1 h, mellan 12.00-13.00 äta en varma koppen. Sen ska jag träna på kvällen, och äta en varma koppen vid 17.00-18.00. Det blir alltså två varma koppen per dag i nästa vecka vilket innebär typ 220 kalorier. Det är väl helt okej, även om jag tyckt att en varma koppen och 110 kalorier varit mycket bättre.

Nu tänkte jag lägga mig för imorgon ska jag träna tidigt.

Vi hörs imorgon.

Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Miriam

För mig har det gått åt skogen helt.. ska också upp tidigt imorgon och jogga!
Massa kramar

2008-02-23 @ 00:33:16
URL: http://wedgeheel.blogg.se
Postat av: emma

vad äter du för sorts varma koppen, med över 100 kcal i? köp klar grönsak, endast 55 kcal per portion!

2008-02-23 @ 11:33:35
URL: http://thisise.blogg.se
Postat av: Anonym

hatar varmakoppen!

2008-02-23 @ 18:56:39
URL: http://findyourwords.blogg.se
Postat av: Joleen

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, ville bara säga: Kämpa på!:)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0