Yuck.

Denna dag har inneburit tårar, tårar och åter tårar. Tårar under dagen, kvällen och nu på natten. Kul liv? Inte alls om jag ska vara ärlig. Jag åt vid 22-23 tiden dessutom, och det resulterade i att jag svalde 10 panodil... Vet inte varför jag gjorde det, fick bara världens ångest och dämpade den med det på någe vis....

Imorgon ska inte jag äta NÅGOT.

De där tabletterna gjorde förresten att jag fick grymt ont i hjärtat ett tag, men skit i det. Förresten, varför pendlar det såhär för mig? Vissa dagar har jag total kontroll och äter inte något alls, sen kommer dagarna då jag äter? De dagarna då jag inte äter är mycket bättre än dagarna då jag äter, för när jag inte äter är jag till och med lite glad. Varför äter man då kan man ju fråga sig, jo, för att jag är dum. Jag ska stå emot.

Kommentarer
Postat av: Fioona

Du är jättestark gumman!
Jag tror att det skulle vara lättare om man åt något liiitet (typ en frukt eller två) varje dag för att hålla en jämnare nivå. Det blir lättare att stå emot de dagarna när man vill äta mer! :)

2008-01-16 @ 07:00:02
URL: http://fioona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0