Dagens alldeles för stora matintag

Ja, då drar jag igång med dagens mat.

Idag, eller, igår (tisdag) åt jag alldeles för mycket..

Lunch (vid 14.30): Makrillfilé (är det nyttigt?!), keso, 2 passionfrukter och vatten.
Sent mellanmål (vid 18.30): En banan och ett äpple
Kvällsmat strax därefter: Keso, 2 passionfrukter.

Sen slängde jag i mig 5(!) hela frallor.. Det är ju way too much.. Plus två äpplen strax därefter. Och massa vatten. Ännu senare blev det en bulle till, typ vetebulle. Panik.

Om jag tagit bort det sista, så hade det varit mer okej. Men ändå för mycket.

Just ja, jag tränade också. Det kändes bra.

Måste hålla mig till mycket träning och lite mat.

Mycket träning och lite mat.

Kommentarer
Postat av: anna

Du slängde i dig 5 frallor för att du åt alldeles för sen lunch och säker ingen frukost! Kroppen känner av vad som fattats under dagen o vill ta igen det senare. Ät frukost lunch o middag så LOVAR jag dig resultat på vikten!

2007-11-03 @ 22:30:34
Postat av: Anonym

SHit jag känner igen mig i det där.. jag brukar få hetsätningsgrejs ibland och börja äta massa, jag äter och äter och det går ej stoppas. kan också äta 5 frallor osv. ;S usvh jag mår illa! Du väger väl jättelite nu också? vad vägde du innan och vad väger du nu`?

2007-12-20 @ 18:59:01
URL: http://delgada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0