Hunger är makt

Jag älskar att vara hungrig. När jag står emot det vill säga. Idag har jag ätit ganska lite igen. Är grymt glad för det. Skrev jag glad? Skrev JAG glad? Jag som varit när att trilla nerför det höga berget. På med änglavingarna.

Frukost: Inget
Lunch: Inget
Fika: Cashewbar (säkert sockrig och onyttig.. men ändå) och lite äppelchips, knapriga och goda. Nyttiga? Hoppas...
Kvällsmat: 2 makrillfiléer, torkade äpplen och vindruvor.

Och vatten. Plus någon kolsyrad, smaksatt dryck. Typ inga kalorier står det. Några, men inte många. Iofs lite ändå. Äh.. Promenaden tog väl kål på det. Hoppas jag.

Hoppas jag forsätter äta lite. Eller mindre. Hunger är makt. Jag älskar när magen skriker men när man inte ger efter.

49 kilo. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det funkar bättre att äta vanlig mat regelbundet i i normalstor mängd (om det finns någon sån) istället för att äta så lite som möjligt, för efter ett tag kommer bakslaget. Du kanske går ner några kilo, men sen när du inte står emot kroppens skrik efter mat kommer du gå upp allt igen.
Satsa på nyttig, bra mat istället för så lite som möjligt, och undvik lightläsk och snacks. Lycka till!

2007-08-19 @ 12:06:49
Postat av: liss

hur lång är du?

2007-08-19 @ 20:15:06
Postat av: Julia

"Jag älskar när magen skriker men när man inte ger efter."
Det är äkta lycka!

2007-08-20 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0