Jag måste försöka finna den där glädjen som är bortom horisonten

Jag måste försöka finna glädjen. Glädjen som inte har besökt mig mer än 7 dagar sammanlagt de senaste 8 månaderna. Och oavsett om jag inte finner glädjen och lyckan, så måste jag låtsas göra det inför mina nära och kära. På den senaste tiden har ibland min fasad fallit ner, och jag har visat min deppiga sida. Men jag kan inte belasta dem mer med min deppighet. Dels för att de aldrig kommer förstå vilken situation jag befinner i, och för att jag inte pallar oroa andra. Om jag inte kan vara glad, så får jag helt enkelt låtsas att jag är det!

Kommentarer
Postat av: <3

jag känner verkligen igen mig i allt du skriver och jag är precis som du.. det gör typ nästintill ont att läsa hur lika tankar vi har. men jag hoppas verkligen att du lyckas med dina mål tillslut och mår bra, det förtjänar du. alla gör det egentligen. keep up the good work, din blogg värmer mig och får mig att förstå att jag inte är ensam med alla dessa tankar och ätproblem.

2007-08-20 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0