Jag orkar ingenting numera

Jag är trött. Konstant. Jag orkar knappt kolla på TV. Än mindre ta en powerwalk, trots att jag verkligen behöver det. Hur kommer det sig att jag knappt orkar vara inne på datorn? Det enda jag orkar är att ligga under mitt täcke på min säng och bara vila. När jag var mindre ansåg jag det knepigt att man bara kunde ligga i sängen och vila. Jag rörde på mig hela tiden. Jag var ett litet energiknippe. Men nu. Jag har inte ens passerat 20-års gränsen.

Vad händer?

Jag orkar verkligen ingenting.
Det enda jag orkar.
Det är att umgås med mitt duntäcke.
Bara ligga och vila.
Konstant.
Dag ut och dag in.
Kalla mig tråkig.
Jag skiter i det.
Jag ser inget kul i något numera.
Jag orkar ingenting numera.

Depp.

I´ll visit you in heaven, okay?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som vi är i precis samma sits... värdelöst..

2007-08-15 @ 21:40:23
Postat av: Lisa

Om du äter korrekt (eller i alla fall mer) så kommer du att få mer energi och orka mer, dvs träna och det gör viktnedgången bättre och du får en finare kropp. Ett tips bara..

2007-08-15 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0