Jag skäms

Ja, det gör jag. Gissa varför? Jag har ätit idag. Mycket. Och onyttigt. Imorgon är dock en ny dag. Då jäklar blir det andra tag. Jag ska inte äta alls mycket.

Funderar på följande:

Frukost: A-fil med något på
Lunch: Ett halvt paket keso
Kvällsmat: Ett halvt paket keso

Och lite frukt emellanåt, kanske.

Har till och med ångest när jag ser morgondagens "matschema", det ser så... mycket ut.

Det är mycket.
Måste dra ner på det ännu mer.

Imorgon ska jag dessutom ta en morgonpromenad/joggingrunda. Det där ska ju bränna extra mycket. Och sånt gillas. Mycket. Kalorier är onda.

Måste stå emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på, vi ska ner

2007-08-22 @ 01:39:03
URL: http://ibebeautiful.blogg.se
Postat av: liss

jag tror på dig, men jag undrar fortfarande hur lång är du? :P

2007-08-22 @ 19:00:29
Postat av: lastbil

anonym: peppar du henne att gå ner? :o

2007-08-22 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0