Svar

Postat av: Lisa

Jag blir nästan lite irriterad. Antingen får du banta eller inte. Glass liksom? Vad sägs om att ta en frukt istället. Jag vill inte vara jobbig eller så, men ta dig i kragen och banta på riktigt eller skit i det helt och hållet!
Lycka till hur det än blir!

 

2007-aug-14 @ 00:43
Postat av: joss

ja eller hur, tror nog inte den där taktiken kommer att fungera.. du måste nog bestämma dig om du ska bli någe smalare.. 15 kilo kommer bli tungt och kommer ta år om du fortsätter äta glass sådär, ta hand om dig kram!

2007-aug-14 @ 10:42

Jag tycker om att få respons, men ni förstår nog inte vad jag går igenom. Kanske mitt fel om jag inte berättat historian helt tydligt. När man går igenom detta och förbjuder sig äta helt blir det lättare att såkallat hetsäta mer eller mindre ibland för att därefter göra av med det pga ångest. Jag försöker dagligen stå emot att äta alls. Jag vill inte äta något. Hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: sofia

Lisa och joss kan inte ha mycket innanför pannbenet..

2007-08-14 @ 16:42:21
URL: http://sofiaw.wordpress.com
Postat av: loa

gud vad hemska komentarer du får.

det kan väl hända vem som helst, speciellt när man har en ätstörning..

2008-06-18 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0