Varför går det inte neråt?

Varför går jag inte ner i vikt? Jag försöker äta lite och väldigt nyttigt.

Igår åt jag:

Frukost: Fil med solrosfrön + vindruvor
Lunch: Nutrilett bar
Kvällsmat: Nutrilett bar
Sen: 1 banan och 2 äpplen

Okej, sen åt jag en (eller två) bullar..

Vad ska jag göra? Någon som har tips? Kanske ska jag bara äta en gång om dagen en vecka till exempel för att komma igång? Alla tips är välkomna, både vad gäller mat och träning.

Får panik i denna kropp.

Vill bli smal, och det NU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tålamod tålamod. Ät mer mat, hur dumt det än låter, och träna, typ promenader, cykla, jogga, simma...såna grejer. Långsam viktminskning är mycket bättre, och när du äter liite mat drar kroppen ner ämnesomsättningen. Om du knappt äter orkar du heller inte träna...alltså är allt helt bortkastat.

2007-08-25 @ 14:07:49
Postat av: Anonym

ursäkta mig men du äter som en gris,och solros frön? Det är typ som choklad smart huvud! och vindruvur är ju känt för energi mängden. OCH BULLAR? :s vet du ens
vad du gör?

2007-08-25 @ 14:27:15
Postat av: Jossan

ursäääkta mig men vad e d för idiot som skrivit här ovan?? man blir så arg..
iaf..du äter alldeles för lite, men det vet du nog redan. Som sagt när man äter för lite ändras ämnesomsättningen o du kan inte förbränna alls lika mycket! tro mig, jag vet hur det är!
ta hand om dig <3

2007-08-26 @ 15:40:58
URL: http://jossan4ever.blogspot.com
Postat av: emma

det är deprimerande att läsa dina texter, hur lite du äter, fast ändå mår du dåligt av det. du kommer inte nå din vikt om du käkar makrill och joggar. skärp dig nu och ät 3 stora mål mat om dagen i bra tider, träna som vanliga människor och lite till så ska du se att du blir smalare.

2007-09-04 @ 17:50:42
Postat av: sara

när du bara äter fil eller frukt, som inte innehåller något fett så sparar kroppen på allting annat du får i dig, detta gör att du går upp i vikt eller stannar i vikt. äter du skit lite, (som du gör nu) och sedan "råkar" äta två bullar, så tar kroppen upp allt fett och socker och andra onyttigheter i bullen och sätter det i reserv eftersom kroppen vet att det kan ta tid innan den får fett på nytt. detta är helt bortkastat, sök hjälp eller börja läsa om hur man tränar och äter för att gå ner långsamt.

2007-10-15 @ 18:16:53
Postat av: Pussie- <3

Hej gumman. :)

Jag har ätstörningar- men jag har ett svinigt bra tips- Ät när du är hungrig, sluta när du är mätt. Helt enkelt. Bästa metoden. Tre mål om dagen och mellanmål om det behövs. Det hjälpte mig :) Det kommer att hjälpa dig med.

2008-07-20 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0