Att orka fortsätta eller inte orka fortsätta

Denna dag. Denna 30 december hade jag tänkt att ta steget till den andra sidan. Fråga inte hur, fråga inte när. Jag ville bara göra det. Jag kommer inte våga, feg som jag är. Men jag vill bara slå mig själv. Slå mig själv för att jag inte är smalare. Jag vill inte ha ett nytt år! 12 nya månader av helvete. Skitkul, verkligen. Svar: nej.

Jag vill kunna stå emot mat utan problem.
Jag vill röra på feta mig varje dag genom att träna minst en gång.
Jag vill spy varje gång jag stoppat in något i käften.
Jag vill bara bli smal.
Jag vill väga 50 kg. Eller hellre 49.
Är det så mycket begärt?

Jag är så jävla förvirrad att jag inte vet vad jag ska säga. Jag vill inget, jag orkar inget. Allt är bara så otroligt tråkigt i denna värld. Den enda jag vill bli är SMAL!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Luft_ (skrev under namnet äs-barn innan)

NEJ!, du ska inte ta steget till andra sidan! Jag läste precis en som skrev det på passagen, och jag svara, men sedan så tycke jag att jag kände igen bloggen och gick in på den och fick världens chock, omg jag hade varit här innan, jag hade sett upp till denna underbara människa, du var så stark. Och nu tänkte du bara sluta kämpa, nejdu. Det kan inte jag tillåta. (:

2007-12-30 @ 13:47:36
Postat av: Anna

Jag vet att det kan va svårt ibland. Om man vill inte det här jordelivet nåt mer. Jag tog steget, och det slutade med ambulans, akuten, magpumpning och IVA. Det är INTE kul ska jag säga!!!
Så försök å stå ut. Det kommer lättare dagar, jag lovar.
Får jag fråga hur lång du är? (minns inte om jag frågat det förut, sorry) :)
Kram

2007-12-30 @ 17:27:49
URL: http://must-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Kia

Ta inte steget till andra sidan! Tänk på din familj och dina vänner, att dom måste stå ut med sorgen efter dig.
Och om du skulle ta steget till andra sidan så kan det misslyckas, och du kan få sitta i rullstol resten av ditt liv. Du är redan smal, för smal.... Kämpa.

2007-12-30 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0