Att vara smal är att vara vacker

Gårdagen gick åt skogen. Efter att jag åt det onödiga kaloririka strax efter lunchtid besökte jag toaletten och välkomnade upp skiten igen och därefter promenerade och joggade jag en sväng. Men det fick inte mig att må bättre. Att jag sedan skulle få ett sug efter lika kaloririk mat nu och åt för att jag inte kunde stå emot är inte alls kul. Jag är ledsen för att jag inte stod emot. Jag brukar ju vara så duktig?!

Det blir ingen mat för mig fredag, lördag och söndag nu. Så går det när man inte står emot. Det enda jag får stoppa i mig är kaffe, mjöl och te. Om jag så ska svimma eller bara trilla ihop och dö som resultat av det. Det gör jag gärna dessutom.

Jag ska träna två pass imorgon. Och jogga. Ett pass på lördag. Och jogga. Och ett pass på söndag. Och jogga.

Smalt är vackert.
Smalt är äkta skönhet.
Smalt är att vara lyckad.

Kommentarer
Postat av: faker

ja suget är hemskt:/ för några år sen så fokuserade jag bara på vad jag inte fick äta ist för vart jag ville komma, mådde skit då:/ men vi kan klara det :D

2007-12-07 @ 00:55:58
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: faker

Jag var "frisk" ett år, åt normalt, fast tankarna fanns fortfarande där. Jag gick upp ca 3 kg och sen så återvände allt och då bestämde jag mig bara för att JAG SKA. Och känslan av att vara frisk avskräckte mig
lite faktiskt, jag gick upp 2 kg ganska fort, och kunde faktiskt känna det på något sätt, ett sätt som fick mig att må illa. Jag vill aldrig bli fet. Antar att jag har bra vilje kraft. äh who am i fooling? jag suger. När började din ätstörning?

2007-12-07 @ 01:02:20
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: faker

hm svår fråga, hur jag tänker.. Jag tänker nog inte så mkt, mer än att jag föreställer mig hur illa jag kmr må efter jag ätit ngt, och då är det bara inte värt det. Jag joggar varje morgon och dansar och förutom det så gör jag situps. Det är inte direkt någon som frågar eller säger något speciellt till mig, alla tror att det är naturlig undervikt eftersom jag föddes väldigt underviktig och inte gick upp i vikt trots att jag fick extra fet välling osv. och när jag absolut måste äta mat så biter jag bara ihop ler och låtsas älska det. Du kan ju läsa inlägget "anorectic bitch" som jag skrev i november där jag beskriver mig själv och min anorexi.
sj:) ?
men nu måste jag sova, godnatt:)

2007-12-07 @ 01:18:20
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0