Bra och dålig dag på samma gång

Idag har jag ätit massa. Jag vill inte ens skriva ner det. Lunch OCH kvällsmat. Och lite däremellan. Så får det inte vara. Men jag har faktiskt varit på bra humör hela dagen lång, tills nu. För nu har jag bara ångest. Jag får väl planera hur jag ska äta och träna dem kommande dagarna nu och VERKLIGEN följa det. För detta fungerar inte i längden... Att äta och sen må dåligt alltså. Jag kanske bör planera dag efter dag så att det blir lättare att nå det. Äh, jag vet inte. Men jag vet att jag nu ska göra massa övningar i alla fall, och ta en promenad. En rask sådan. Och lång. Så man bränner de där kalorierna man ätit under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0