De två senaste dagarnas mat och planerna för idag

Torsdag:
Frukost: Inget
Lunch: Mjölk
Kvällsmat: Te med mjölk och två äpplen med kanel

Övrig: En halstablett och mjölk.

Fredag:
Frukost: Inget
Lunch: 2 kaffe med mjölk
Kvällsmat: Te med mjölk

Övrigt: Mjölk

Jag vet inte om jag ska le eller gråta. Samtidigt som jag har stått emot frestelserna under dagarna och framförallt under kvällarna då suget är som störst, så känner jag att jag kunde ha skippat det där glaset med mjölk eller den där kaffen. Men jag får erkänna att jag är glad att jag inte ätit något efter 18.00, förutom något glas med mjölk hit och dit då.. Suck.

Idag funderar jag på att endast dricka vatten och möjligtvis en kopp te med mjölk, jag vet inte. Sen imorgon tänkte jag äta något litet för att kroppen på julafton inte ska ta upp all kaloririk äckel mat som man kan tvingas att äta. Är det lönt att äta något imorgon eller det påverkar inte alls det? Med tanke på att jag endast druckit något de två senaste dagarna och skall göra det idag också?

Äh, ha en fin dag. Jag vill träna men har inga inga inga krafter alls alls alls.

Kommentarer
Postat av: hanna

jävla konstigt att du inte har några krafter! haha svält leder ingenstans vännen. du blir inte lycklig, du får inget roligt liv, du blir ändå inte näjd med din kropp. olycklig eller död är vad du blir. hemskt spännande. det finns ett alternativ till - frisk. satsa på det, det gjorde jag.

2007-12-22 @ 20:58:32
URL: http://dubbelh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0