Denna dagen har inte gått alls bra

Mot kvällen blev jag så jättesugen på godis. Brukar stå emot. Men inte denna gång. Jag gick och köpte godis för nästan 40Kr!!!

Hur jag mådde efteråt? Skit. Skit. Skit. Promenerade typ en timme. Fick panik. Grät. Sjöng. Ville gå över till den andra sidan.

Trots den promenaden känns det inte som att jag blivit av med det jävla godiset.

Vad jag ätit idag?

Frukost: Inget
Lunch: Hetsåt typ 3 knäckemackor, 2 avvocados, 2 äpplen (tror det var det) ... Vilket jag spydde upp. Tills jag spydde blod, det såg ut som det i alla fall..
Kvällsmat: Godis

Träning: Morgonpromenad + 1 h träningspass + kvällspromenad.

Om jag mår dåligt? Gissa tio gånger.

Kommentarer
Postat av: I'm here

FYFAN VAD JAG HATAR NÄR DET HÄNDER. Jag kan få värsta sepesuget efter lösviktsgodis. Huvva. Hate it. Det var det som fick mig att börja spy igen. Jag som hade klarat 4 dagar utan. Spydde upp min hetsätning idag också *Snyft*

2008-03-20 @ 01:15:55
URL: http://ihavegoals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0