Det är INTE okej

En halstablett är inte okej. En macka är inte okej. Mjölk är inte okej. Två äpplen är inte okej.

Min dag det där? Yes. Den har INTE varit okej.

Lite övningar har jag dock gjort och en promenad ska göras.

Suck.

Efter den där mackan blev det massa mer. Och jag åt den endast för att jag inte skulle göra folk misstänksamma. Jag tror jag ska börja skriva ner anledningar som man ska säga för att komma undan mat utan att folk misstänker massa.

De kommande dagarna blir matfria. Det vill säga ångestfria. Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju ändå inte dåligt, bra att äta lite så du inte svälter för att sedan hetsa i dig!! kram

2007-12-19 @ 17:58:11
URL: http://ibebeautiful.blogg.se
Postat av: Anna

En halstablett va väl okej, om den va sockerfri.
Jag MÅSTE tugga tuggummi, annars blir jag helt galen. Jag vet att det är ju kcal i dom med, men jag kan inte sluta. Tyvärr!

2007-12-19 @ 21:55:33
URL: http://must-be-thin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0