Fan

Jag sitter och deppar. Längtar INTE tills imorgon. Verkligen inte. Vill inte ha jul. Man måste vara social. Man måste äta. Man måste låtsas som att allt är bra. Just nu har jag ont i huvudet, en ångest som är oerhört stor, tårar som vill ut och jag är så olycklig att det inte går att beskriva. Och det är dagen innan julafton. Suck.

Egentligen älskar jag min familj och alla söta tokstollar men jag hatar mig själv så jag tillåter mig inte visa min kärlek.

Vet ni vad jag önskar mig i julklapp? Antingen att jag förlorar 20 kg och blir smal och fin, eller en biljett till himmelen.

Och nej, jag skojar inte...! Det är min önskan.

För övrigt har jag ätit skitmat idag. Just för att jag är så ledsen att jag hade kunnat skada mig själv. Jag ser bara inget jävla ljus och det är så frustrerande att man inte orkar mer, och inte vill..! äh.

Hoppas alla får en fin jul i alla fall. Kram.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag känner exakt det samma. jag gillar din blogg!! :D den hjälper mig mkt.

2007-12-23 @ 20:19:03
Postat av: Me

Gör du? Tell me.. Det glädjer mig att du gillar min blogg, skönt med folk som skriver en kommentar eller två faktiskt..

2007-12-23 @ 21:33:21
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad har du ätit idag då?

2007-12-23 @ 21:59:01
Postat av: Me

Can´t tell you. Tyvärr.

2007-12-23 @ 22:57:34
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Lovisa

jo jag försöker gå ner, eller jag måste gå ner! Jag kan inte bli lycklig om jag inte kommer ner till min målvikt. När jag läser din blogg får jag en kick att fortsätta :) så det är bra. Så fortsätt för gudsskull att skriv!!!

2007-12-23 @ 23:31:16
Postat av: Lovisa

För övrigt har jag ätit skitmat idag. Just för att jag är så ledsen att jag hade kunnat skada mig själv. Jag ser bara inget jävla ljus och det är så frustrerande att man inte orkar mer, och inte vill..! äh.

kan inte förklara det bättre. Exakt samma känsla.

2007-12-23 @ 23:57:39
Postat av: Anonym

Vännen då.. :( Det är jättejobbigt när det är så.. Idag är det julafton men jag vill verkligen inte ha julafton. Jag vill ligga under mitt täcke och fördriva tiden genom att lyssna på musik och sova.

2007-12-24 @ 00:04:19
Postat av: Me

Det var från mig.

2007-12-24 @ 00:04:36
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0