Kommentarer

När man får kommentarer är det lättare att blogga ofta känns det som. Responsen är på något vis viktig.. Tror jag. Eftersom att man inte får den i vardagen, uppskattas den här via bloggen något otroligt. Men man ska inte kommentera för att, man ska kommentera för att man vill..

Men jaja. Känner egentligen inte för att skriva nu.. Tänkte bara skriva ner mina tankar gällande kommentarer.

Dessutom frågade en tjej hur mycket kalorier det är i havregrynsgröt. Jag hittar inte sidan där jag har kollat kaloriinnehåll förut, så ni som vet.. Hur mycket kalorier är det i havregrynsgröt?

Igår kunde jag förresten inte somna, men somnade nog efter lite panik strax efter tre på natten..

Ha det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Läs på havregrynspaketet ffs.

2007-12-05 @ 19:03:33
Postat av: Fioona

Det är ca 130-140 kcal i en portion havregrynsgröt. Den här sidan tycker jag är jättebra: http://wwwb.aftonbladet.se/vss/vikt/kalorikoll Går att hitta det mesta man vill veta!

2007-12-08 @ 20:51:33
URL: http://fioona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0