Mat och träning i veckan, bra?

2 äpplen om dagen + te + vatten.

En promenad + ett träningspass varje dag.

Sen kan man ju hoppas att jag går ner några kilon av det och är ett steg närmare mina 50 kilo på nyår. Det skulle vara underbart. Få känna sig smal och fin.

Inatt la jag mig förresten inte förrän typ halv fyra. Inte alls kul. Och nu har jag fruktansvärt ont i magen. Men jag får inte äta. Inte ens ett äpple just nu. Vill bara krypa ner under mitt täcke och fördriva massa dagar.. Orkar inte. :( Det är svårt att orka se framåt och framförallt vilja se framåt. Varje dag är en kamp och ibland vill jag ge upp den, men alla underbara thinspirationbilder och filmer gör att jag orkar. Underbart.

Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

2007-12-09 @ 12:05:48
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska inte säga att du inte ska göra si och så, jag vet själv hur det är. Bara du tar hand om dig och försöker lyssna lite på din kropp, det är skitsvårt men du vill väl inte kollapsa?

2007-12-09 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0