Mat- och träningsschema som ska följas till 110%

Måndag:
Mat: 2 koppar kaffe.
Träning: Morgonpromenad & något träningspass.

Tisdag:
Mat: 2 koppar kaffe.
Träning: Morgonpromenad & spinning.

Onsdag:
Mat: En kopp kaffe (möjligtvis gröt istället om jag blir riktigt yr och känner att jag är påväg att svimma)
Träning: Morgonpromenad & spinning.

Torsdag: Gröt på kvällen.
Träning: Morgonpromenad & långpromenad.


Skriver inte mer än så än så länge, då kan det bara bli jobbigt tror jag.. Jag ska klara detta. Jag klarar detta. Annars klarar jag inte livet mer.. Suck.

Någon som vill vara med?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Tänkte bara kolla om du har någon aning om hur mycket kalorier det är i en tallrik havregrynsgröt? Sköt om dig

2007-12-02 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0