Mat & träning

Frukost: Inget
Lunch: Inget
Kvällsmat: Inget

Dricka: Inget.. not good, I know. Men jag orkar och vill inte dricka något.

Träning: ca 1 h träningspass, sen ca 45 min promenad och sen en halvtimme på gym lite spontant.

Känns bra. Jag vill dricka vatten & mjölk nu, men då hade jag känt mig så misslyckad. Likabra att inte göra det. Noll kalorier känns bra. Ifall jag hade druckit hade jag säkert blivit skitdepp och pajjat min andra handled. Det har varit tillräckligt jobbigt att ha fått träna med en tjocktröja nu alla dagar, allt för att dölja den där ena handleden. Och det är klart att folk kollar på en när man är som svettigast och knappt kan andas, då gäller det bara att komma upp med någon anledning. Jag vet inte min anledning. Orkar inte tänka idag. Ska nog sova alldeles strax... Förresten så är jag egentligen inte den som skadar sig själv. Jag rev massa på min ena handled i helgen, just för att jag var så himla ledsen. Och det syns fortfarande. Jag vet om att det inte är bra, men det kändes bra för stunden.

Förresten, igår åt jag MASSA skit. Typ kakor, saffransgifflar och massa annat. Misslyckat, jag vet.. Kanske därför jag inte ätit något idag. Fast att jag spydde upp det nästan direkt. Inte allt, men lite. Ska försöka att inte äta något imorgon heller. Man mår så bra liksom. Jag vill inte lämna fotspår i snön.

Nu skriker min mage. Jag ska stå emot.

Kommentarer
Postat av: Fioona

Men gumman, du måste ju dricka vatten! Annars torkar du ju ut! Du bör dricka flera liter om dan! Jag har druckit ca 3 liter. Man behöver det för att funka.

Jag vet hur det är att träna med långärmat... Något jag körde mycket med var svettband, du vet sånna som man ska ha på handlederna! Skitbra, dels för att torka svett med och dels för att dölja. Annars funkar underställströja bra, blir inte lika varmt som en tjocktröja. Några tips, så det känns lite lättare.

Jag tänker inte ens säga att du inte ska göra det, för det vet du själv, och jag vet också att det inte hjälper för fem öre om jag tjatar.
Men försök ta hand om dig gumman! =)

Du har varit skitduktig idag!
Men försök att dricka vatten. Det är noll kalorier och noll energi, men man behöver det! Det både håller uppe vätskebalansen och renar kroppen! =)

2007-12-11 @ 23:01:04
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: elin

ja kroppen behöver vatten för att funka, men den behöver ävem MAT! fan jag blir så jävla förbannad på er era jävla blåsta skitungar, sök hjälp, skaffa er ett riktigt liv, va fan håller era föräldrar hus nånstan? som fullständigt skiter i sina ungar?
ta kontakt me nå jävla psykolog för ni behöver hjälp, inna ni dör
men de kanske är de du vill eller?
tro mej de måste väll finnas bättre sätt att ta livet av sej än att själva sej till döds? om du verkligen vill dö, som du ger skenet av? buhu tyck synd om mej jag skär mej.. fjortis..såååååå otroligt patetiska människor ni är

2007-12-11 @ 23:43:42
Postat av: Xaria

de är inga kalorier i vatten! och svettband är bättre än långärmat.

2007-12-11 @ 23:54:49
URL: http://xaria.blogg.se
Postat av: Me

Fioona: Tack för din kommentar! Jag har letat efter ett gammalt svettband härhemma, men inte hittat det.. Tänkte köpa ett! Jag vet att vatten är jättebra och att det inte är några kalorier i det, men jag har inte velat dricka vatten.. Jag har varit törstig, men ändå inte. Men nu har jag druckit vatten, och känner mig lite piggare..

Elin: Om jag inte vill äta, så äter jag inte. Så är det.. Dessutom skär jag inte mig. Buhu för dig som kommenterar utan vetskap. Läs innan du kommenterar, om du nu kan läsa.

Xaria: Jag vet det, men som sagt, jag har varit törstig, men ändå inte och har därför inte druckit.. Men nu har jag gjort druckit vatten, började bli lite yr..

2007-12-12 @ 13:49:31
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0