Mat & träning

Frukost: Inget
Lunch: Inget (förutom kaffe, skit också!)
Kvällsmat: Inget, hoppas jag.

Träning: Inget! Jag hinner inte träna idag tror jag, panik!!! Om jag inte hinner med en promenad ens, så får det bli dubbelpass imorgon istället.

Jag har inte ätit mat på cirka 39 h. Jag drack vatten idag för första gången på cirka 37 h. Anledningen till att jag inte drack vatten på så lång tid var att jag inte ville.. Jag var dessutom rädd för att jag skulle bli sugen på mat då. Men nu har jag alltså druckit vatten, och är lite piggare, och jag vill inte ha mat! Det känns så himla bra ska ni veta. Så himla bra. Vågen visade en mindre vikt idag också, och jag är nästan glad på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Jag

Ey, ett tips är att dricka varmt vatten (behöver ju inte vara koookhett, späd ut det med kallt). Du blir garanterat inte sugen på mat och det mättar väldigt bra! För vatten måste du ha i dig..

Sen, kaffe är skitbra. Du ökar fröbränningen rejält!

Kram

2007-12-12 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0