Mat

Frukost: Inget.
Lunch: Inget.
Middag: fruktsmoothie.

Övrigt: mjölk & te.

Matintaget idag känns helt okej, men jag kunde hoppat över fruktsmoothien. Hoppas inte att jag äter något mer ikväll.

Jag har inte tränat idag, om man bortser från småpromenader. Imorgon tänkte jag ta en powerwalk på morgonen, och även försöka hinna gå på ett pass. Måste verkligen träna mer och äta mindre, annars kan jag lugnt säga att jag firar nyår i min ensamhet under täcket, för att visa upp sig såhär och inviga det nya året med fest, när man hatar sig själv, är inget jag vill göra. I just want to be thin.

Kommentarer
Postat av: faker

jodå, så känner jag ofta. Men försöker tänka på det positiva, även om det är svårt. Och du, vi ska lyckas :) någon dag kommer vi kunna titta i spegeln och gilla den som tittar tillbaka. Man kan ju iaf hoppas..

2007-12-17 @ 01:51:10
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0