Maten idag

Frukost: Inget
Lunch: 2 kaffe med mjölk.
Kvällsmat: Inget

Övrigt: en kaffe med mjölk.

Funderar på om jag ska ta mig en mjölk med te och 2 äpplen med kanel så att jag inte blir så trött ikväll. Förresten så blev jag som vanligt sugen på massa godsaker igårkväll, men jag stod emot! Och det känns så fruktansvärt bra. Jag mår så himla mycket bättre när jag inte äter än när jag äter. Dock känns det som att jag kunde ha hoppat över lunchen idag beståendes av två kaffe med mjölk, men men.. Jag vill se förändring nu, nu, nu. Wiieehaa!

Ska jag ta mig en stor kopp te och två äpplen med kanel? Eller hoppa över det? Vet inte! Väntar lite och ser, men inget ska iaf ätas efter 18.00. Det är min nya regel.

Igår åt jag btw en halstablett och drack mjölk efter 18.00, inte bra, inte bra. Vatten ska det va och inget annat.

Kommentarer
Postat av: jaaaa

snälla kan du skriva om hur du gör för att spy upp maten, jag har bara lyckats få upp lite,lite av det jag ätit! vill verkligen få ur mig all maten men får bara kräkningar och hostningar inge spya.

2007-12-22 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0