Panik och ännu mer mat

Innan la jag mig under mitt täcke. Sen släckte jag lampan. Och sen satte jag igång min mp3-spelare och lyssnade på massa låtar. Sen satte jag mig i ett hörn i mitt rum med mitt täcke virat runtomkring mig för att därefter gråta som en barnunge och riva mig så hårt på armen, typ handleden, att jag nu har märken efter det och har sjukt ont. Men det förtjänade jag på något vis.

Nu sitter jag här och äter äpplen. Är inne på mitt andra äpple. Tredje äpplet för dagen.. Dricker mjölk också. Kalorifällan nummer ett.

Dagens matintag (änsålänge, men det ska fan inte bli mer idag): 3 äpplen + två glas mjölk

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du använder Tradera, kika in på mina auktioner där ALLA kläder/skor startar på 1 krona!!! Finns massor med nyårsfint till superbilligt pris!

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=681777&listtype=0

2007-12-08 @ 21:13:31
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Fioona

Gumman, jag vet att det ibland känns som en bra lösning att skada sig och det hjälper jävligt mycket. Jag vet för jag har skurit mig väldigt länge, och det har tagit mig över tre år att ta mig ur det, med professionel hjälp och jag får ändå återfall då och då. Jag vet inte om du har gjort det tidigare eller inte, men mitt råd är: gör det inte igen! Jag vet att det är skitsvårt och jag förstår att du känner att du vill göra det, men försök att låta bli! Försöka distrahera dig med något annat, gör något, hur svårt det än är! Städa rummet, måla naglarna, se en film som du tycker om, baka och ge bort det till någon du tycker om (och känn samtidigt hur duktig du är som inte äter det själv), skriv, låte känsloran komma ut i ord istället för blod eller smärta. Det är de tips jag kan ge dig! Vill du ha hjälp med något, vad som helst, få finns jag här! oavsett om det handlar om pepp med viktminskningen eller med detta! =) Jag håller själv på att försöka gå ner i vikt och vi kan peppa varandra! =)

Jag har ju sett att det har gått bra vissa dagar! Tänk på dem och se vad det var som gjorde att det gick bra och försök att ta fram det igen! =) Du kommer att lyckas!

2007-12-08 @ 21:54:07
URL: http://fioona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0