Snälla, var bara tysta!

304017-20

Jag orkar inte höra massa onödiga kommentarer mer. Jag hör något varje dag och nu drar jag snart härifrån, utan att ni vet var jag är. Så snälla, var bara tysta! Jag vill inte höra något.

Vad jag har fått höra?
- "Plocka undan efter dig i köket!". Detta är hemskt att höra!!!!!!!!!!!!
- "Har du öppnat denna..!" Minst lika hemskt att höra!!!!!!!!!!

Pallar inte ens skriva. Jag ska inte äta ett helvetes jävla skit på en helvetes jävla vecka så hoppas jag att få slippa höra skiten.

HEJDÅ.



Kommentarer
Postat av: fia

Lilla, söta du. Jag vet att du inte är fast i anorexian än. Därför ber jag dej, försök lämna äsen bakom dej.
Vi kan jobba på det tillsammans. Jag finns här all the time om du behöver mig.

Jag var i samma klister som du tidigare. Men tog mig ur det. I början gick jag upp. Med sedan vande sig min kropp och jag gick ner igen.
Så tsm kan vi jobba på det. Tänk att få äta middag utan ångesten.
Lev sweetie.

2007-12-26 @ 20:20:46
URL: http://ibubble.blogg.se
Postat av: Fioona

kramar om

2007-12-26 @ 21:49:41
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: Ella

Är det du på bilden?

2007-12-27 @ 12:12:44
Postat av: Anonym

nej det är inte hon

2007-12-27 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0