Tråkig?

Jag vill inte fira nyår ikväll... Att behöva äta, dricka kaloririka drycker och låtsas vara glad. Helst av allt hade jag bara velat gå in på mitt rum, släcka lampan, lyssna på låtar. Gärna ta en och annan sömntablett så man vaknar nästa år. Jag är rädd, så jävla rädd för att nästa år ska bli lika hemskt som detta, och att vi går mot en ljusare årstid. Jag älskar vintern. Man kan gå i tjocka kläder och det blir mörkt tidigt så man slipper visa sitt feta jag. Förlåt att jag är så negativ på nyårsafton, men det är bara så jobbig. Vissa kanske kallar mig tråkig, då får dem göra det. Jag bryr mig inte.

Ni anar inte hur gärna jag hade velat ha de där perfekt smala benen a lá Nicole Richie när hon var som smalast. Jag kan knappt gå i byxor för att jag hatar mina ben starkt.

Jag ska inte klaga mer. Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag anar hur jävla gärna du vill vara smal. Jag vet hur jävla gärna. Jag förstår dig helt och fullständigt.

2008-01-01 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0