En kaffe är alldeles för mycket

Idag har jag änsålänge druckit en kaffe. Är inte alls sugen på mat. Mår bara illa när jag tänker på det. Det känns bra faktiskt. Jag vill inte äta ikväll, men känns som att det är bäst, med risk för hetsätning senare ikväll annars. Förresten så hatar jag att jag drack det där kaffet. Kaffe är ju inte alls bra väl? Panik. Jag är väl jävligt svag ibland att jag inte kan stå emot kalorifällorna.

Men innan det där eventuella målet så ska jag träna tills mina ben viker sig.

Idag har jag förresten sökt runt på nätet på ett ord. Ni vet, betydelsen är att man lämnar jorden. Men jag ska försöka stanna. Känns väl bättre när jag tränat.. Man kan ju åtminstone hoppas. Det jävla kaffet ska åtminstone bort, och ett eventuellt mål ska förbrännas lättare efter träningen... Varför blir jag inte pinnsmal direkt för? Jag ska klara av att stå emot mat från och med NU.

Kommentarer
Postat av: Mysan

När min anorexia var som värst drack jag egentligen bara kaffe. Det är kanon, det mättar. ha inte dåligt samvete för kaffe. lovar, det hjälper att hålla hungern borta. /M

2007-11-29 @ 17:04:21
Postat av: Malin

Bryr du dig verkligen inte om att det är inte fettet längre som du "bränner bort", utan det är dina organ i kroppen som tar stryk. Lever, hjärta, mag&tarmsystemet. Vad är viktigast?

2007-11-29 @ 17:09:44
Postat av: Fioona

Kaffe är lugnt, det är ca 3 kcal i en kopp kaffe och du blir pigg och får en mättnadskänsla som gör att du inte vill äta något annat! =) Så kaffet ska du verkligen inte ha dåligt samvete för! =) Kämpa på gumman!

2007-12-08 @ 20:46:30
URL: http://fioona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0