Gårdagens "mat"

Igår fick jag i mig en kaffe (mjölk halva koppen) på eftermiddagen. Samt ett glas mjölk nu för en liten stund sedan. Sen att jag har legat i min säng i stort sätt hela dagen för att jag inte haft några krafter behöver vi inte prata om.. Det är skönt att inte orka ibland.

Jag vet inte om jag ska "äta" likadant imorgon, eller äta gröt typ strax innan 18.00. Jag vet inte. Vi får se. Nu ska jag sova..

Förresten, om vågen inte ljuger har jag gått ner ca 2 kg (1.9 tror jag, men ändå)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt för dig!!!

2007-11-30 @ 06:21:54
URL: http://ibebeautiful.blogg.se
Postat av: Linnea

klart du gått ner.. tappat vätska ur musklerna, tänker du bara dricka en kopp kaffe om dagen för resten av livet? Funderar bara hur du tänker.. börjar du äta efter svält så går man ju upp allt och mer därtill..för då lagrar kroppen på sig då den tror att det blir svält igen

2007-11-30 @ 10:03:26
Postat av: Me

Linnea: Jag har ingen matlust, då är det inte så lätt att trycka i sig mat.

2007-11-30 @ 14:24:02
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0