Ge mig motivation, tack

Jag hatar min kropp. Mer specifikt mina äckliga lår, vader, armar, breda höfter och midja. Allt. Jag vill väga 50 kilo. Och det NU.

Men varför slutar jag inte äta efter 18.00? Varför slutar jag inte äta skitmat med socker och annat skit i? Varför går jag inte den där morgonpromenaden istället för att äta frukost? Varför tränar jag inte varje dag?

Jag har tappat motivationen och är bara allmänt depp över att jag inte tar tag i träningen och äter lite. Jag orkar knappt något. Har inga krafter.

Jag vill ju vara smal. Men träna och sluta ät då unge!

Ge mig motivation någon. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hatar mig själv.

Kommentarer
Postat av: sanna

Att svälta är en dålig lösning på viktnergång. Lös mattillåtet, :) sköt om dig.

2007-11-13 @ 15:42:47
URL: http://matkriget.blogg.se
Postat av: a

Jag är i precis samma situation. Då jag har fastat i några dagar blir hetsätning oundvikligt, och viktnedgången förstörs. Så jag tror att det bästa är att äta lite, men tillräckligt. Då kommer du gå ned i vikt, kanske fortare än med svält och hetsätning, och samtidigt må bra. Det är dessutom hälsosammare. Ta hand om dig!

2007-11-13 @ 16:30:19
Postat av: Anonym

Ge inte upp, kämpa vidare!

2007-11-13 @ 18:11:10
URL: http://ibebeautiful.blogg.se
Postat av: fia.

Vi kan klarar det tillsammans!

2007-11-13 @ 22:19:04
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: Kristine

Vad väger du?

2007-11-21 @ 18:34:52
Postat av: Rebecka

Tänker du verkligen ge upp hela ditt liv för ditt utseende? Finns det verkligen inte någonting annat att leva för för dig? Det tycker jag verkligen inte det är värt. Tänk efter lite.

2007-11-26 @ 20:28:25
Postat av: Anonym

Du blir aldrig nöjd hur mycket du än går ner. tro mig. jag har lidit av anorexi i dom 4 senaste åren o legat på psyk. du kommer aldrig nånsin bli nöjd. vill bara skaka loss dina tankar. du är inte ensam.

2007-11-29 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0