Landet ovanför molnen

Igår klarade jag mig utan mat hela dagen lång. Drack endast kaffe typ. Två sådana. Men när det sedan blir kväll och matsuget kommer, så går det inte bra mer. Nu ikväll (i natt) har jag mer eller mindre hetsätit och jag HATAR det. Var så glad och stolt att jag klarade mig hela dagen. Nu är jag allt annat än stolt.

Imorgon ska jag antingen inte äta något, eller gröt en gång vid 18 på kvällen.. Fast det känns för mycket att äta gröt en gång också faktiskt. Det känns alldeles för mycket. På senare tid tycker jag till och med att kaffe är mycket. Jag tyckte till och med att jag, när jag druckit två kaffe igår, hade fått i mig för mycket kalorier redan.

Jag vill åka till landet ovanför molnen. Ska jag åka dit? Eller ska jag kämpa? Life is a bitch.

Kommentarer
Postat av: Christina

Kämpa.
Det är nyckelordet.
Det kommer alltidalltidalltid vara så här svårt. I alla fall tror jag det, har haft ätstörningar i snart fem år nu. I förrgår tog pappa med mig på restaurang, det var det första varma målet mat jag ätit på kanske en månad. Salladsalladsallad. Efter besöket mådde jag så illa, magen värkte verkligen av allt jag ätit. Så jag kräktes, fast det är ungefär det värsta man kan göra. Sedan träning tills benen inte bär längre. Då mår man prima igen.
Så är det alltid, kommer alltid vara så. Man står ut, för vill man bli fin får man lida pin.
Du får min mejladress utifall att du behöver prata av dig eller bli stöttad.
Kämpa vidare.

2007-11-28 @ 15:05:59
Postat av: Me

Ja, men ibland orkar man inte kämpa. Ibland orkar man inte kämpa emot maten. Kämpa emot det som säger "ta ditt liv".. Ibland orkar man inte.. Ja, är också rädd för att man alltid kommer tänka på det. En gång ätstörningar, alltid ätstörningar. Mer elle rmindre. Det är jobbigt att veta det.. Då är det inte ännu lättare att kämpa. Tyvärr. Tack för ditt stöd, och din mejladress!

2007-11-28 @ 15:17:26
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0