Mitt problem

Jag kan klara mig utan mat på dagarna. Men när det blir kväll vill jag ha mat, mat, mat. Vad ska jag göra för att undvika detta? Det är hemskt. Att somna med ångest är inte kul. Sen vaknar jag ofta hungrig om jag ätit på kvällen, och det är hemskt! Att somna OCH vakna med ångest. Hipp, hipp, hurra.

Idag har jag varit jättenere. Typ 10 timmar av denna dag har jag haft tårar i ögonen och en innerlig vilja att lämna jorden. Men jag är kvar.

Men en sak är säker, jag står inte ut med att se mig själv längre. Är det kvällsmaten som gör att jag står kvar i detta hemska läge eller? Jag vill bli smal och vacker. Nu. Innan det är försent.

Kommentarer
Postat av: fia.

Jag vet precis hur det är. Men du, det kommer ordna sej.

2007-11-27 @ 19:09:41
URL: http://matmissbruk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0