När man inte orkar mer

Jag orkar inte att se mig själv mer. Varför går jag inte bara ner i vikt? Jag sprang en runda för en liten stund sedan i ren panik. Häromdagen skrev jag två långa texter. Skulle vilja kalla de för mer eller mindre avskedstexter... Jag har tidigare aldrig varit med om något liknande. Jag satt nästan och skakade, grät och hade panik. Ville försvinna. Därav texterna. Vill inte lägga upp dem här tror jag.. Jaja. Jag ska träna varje dag nu och äta jättelite... Annars vet jag inte var jag ska ta vägen. Såhär kan jag inte se mig själv länge till. Det är en sak som är säker... Värst vad jag blivit kass på att skriva här dessutom, vet inte varför... Nu ska jag titta på thinspiration.

Kommentarer
Postat av: fia.

Sötnosen, maila mej om du känner att du vill prata. Bara lämna din epostadress.

2007-11-25 @ 01:22:10
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: fia.

Lyssna gumman, antingen försöker du ta dej ur alla störningarna en gång för alla. För det vore ju faktiskt det bästa. Då kan du äta normalt igen, och slippa tänka på kalori innehållet 24/7.

Men om du känner att det inte går så tycker jag du ska se idag som en ny start, glöm allt som hände igår och fokusera på nu! Ät lite nu på morgonen typ lite havregrynsgröt och sen går ut och joggar.
Så tänker jag göra idag, fast promenera. (det förbränner man lika mycket på eftersom man orka längre, fast om man joggar får man bättre kondis)
Puss!

2007-11-25 @ 11:55:18
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: fia.

Varför bloggar du aldri längre?
Om det är något som får mig att klara av att hålla allt det här så är det ju faktiskt bloggen.

2007-11-26 @ 20:24:24
URL: http://matmissbruk.blogg.se
Postat av: Linnea

Du kommer INTE gå ner i vikt permanent på det här sättet... Du kanske går ner tillfälligt men du skadar din kropp mer än det gör gott för ditt huvud... och så fort du börjar äta igen kommer du väga mer änninnan (om det nu är vikten som är problemet, bättre att ställa sig naken framför spegeln om du frågar mig!) Kroppen behöver fett (bra fetter) för att kunna göra sig av med fettet på kroppen vid förbränning .. Just nu går din kropp på sparlåga och förbränner ingenting för den vet ju aldrg när den får näring nästa gång! Jag kan rekomendera en jämna måltider, nyttiga varierade sådana och en gång om dagen ersätta ett mål mat med måltidersättning i form av en shake innehållande protein. helst ska den tas i anslutning till träningen, vilken du verkar ha bra koll på. och framförallt träna stora muskelgrupper.. för det är de som förbränner! Lycka till...

2007-11-29 @ 02:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0