Same shit

Sorry. Har inte bloggat mycket den senaste tiden. Men jag lever. Men jag mår skit. Jag är fet men tränar inte så mycket som jag borde. Jag hatar mig själv. Funderar på att inte äta på en eller två veckor, och bara ligga i min säng eftersom jag inte kommer orka göra något. What to do? Jag orkar inte med detta mer. I just wanna leave this earth. Sometimes. Ibland inte, får jag väl erkänna. Men sålänge jag känner mig såhär fet så rinner tårarna nerför kinderna. Sådär lagom ofta. Jag har kommit på att jag tycker om att må dåligt. När jag själv mår dåligt. Ett straff för att jag inte slutar äta. Jag är inte värd mat. Varför slutar jag inte bara äta? Jag är ett fetto som bara förtjänar vatten och salladsblad. Inte ens det. I can´t stand this anymore. Salladsbladen ger mig fan ångest.

Snälla. Tips mottages tacksamt på hur jag ska gå ner 15 kilo på högst två månader. Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du gått ner något från utgångsvikten? Jag vill veta hur det går för dig.. :)

2007-10-20 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0