Är det värt alla tårar?

Den frågan ställer jag mig ibland. Är det värt att äta när det ända jag får efteråt är ångest och tårar? Tror inte det va. Har inte ätit något sedan jag vaknade idag. Känns bra. Jag ska inte äta något idag tror jag.. När man ger efter och äter något litet vill man bara ha mer, så jag ska inte äta något alls. Hoppas att jag vänjer mig efter ett tag. Om jag blir sugen på något får jag väl ta lite kaffe, eller det är jättedålgt? Jag tackar för vatten i alla fall. Jag ska träna idag också. Två gånger. Det känns bra. Jag älskar att stå emot hunger. Jag ska visa er alla att jag kan. Jag ska bli jäkligt snyggt smal!!!

Nu vet jag. Jag ska äta varannan dag från och med idag. Alltså får jag äta först imorgon. Just nu känns det som att jag kan klara det bra. Plus att jag ska träna varje dag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se bara till att få i dig tillräckligt med vatten. Det är viktigt!

2007-09-17 @ 16:18:15
Postat av: v.

tror absolut inte på det där varannan dag-förslaget. tror snarare att din kropp kommer suga åt sig allt du stoppar i dig i ren panik, och du får ta onödigt mycket stryk både fysiskt och mentalt. antingen fastar man en period, eller så får man äta måttligt. och som föregående talare sa, glöm inte vatten! uttorkning är inte det smartaste du kan dra på dig. good luck!

2007-09-17 @ 18:02:06
Postat av: -

Hej! Jag är med dig i varje steg, nu kör vi hårt, nu jävlar ska vi visa dom att vi också kan. Vi ska visa Nicole att hon inte är den enda. Var glad att du får fram tårar, mina har tagit slut eller sagt upp sig för ett tag, det är nästan värre. Vet inte vad eller hur jag ska känna, vet bara att jag vill bli smal, nu. Lycka till! kram

2007-09-17 @ 20:32:35
URL: http://fascination.blogg.se
Postat av: ..

DETTA OCH DU ÄR FAN PATETISKT. SKÄRP ER FÖRHELVETE!! VILL BARA BANKA IN I DIIT HUVUD ATT DU INTE,INTE,INTE KOMMER BLI SMAL AV ATT INTE ÄTA, JAG HAR GÅTT NER 10 KILO PGA AV ATT JAG ÅT 3 STORA MÅL MAT, RÄTTA TIDER, FRUKT MELLANMÅL. SÅ FYFAN VAD DU ÄR PÅ FEL VÄG.

2007-10-15 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0