Fetto

Ni anar inte hur den känslan känns. Det är hemskt. När man ser sig i spegeln. När man ser sig på bild. Och det ända man tänker på är att man ska få bort de där äckliga kilona som gör att man ser sådär fruktansvärt äcklig och tjock ut. Jag verkligen hatar mig själv.

Jag ska återgå till mitt inte-äta-något-per-dag-projekt. Jag ska inte äta något söndag-tisdag! Vatten och typ apelsinjuice är det enda som jag får "käka". Till och med det är för mycket.

Suck. Nu får det vara nog. Smalhet I like.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det känns

2007-09-22 @ 22:05:41
Postat av: Sara

Har du gått ner något än då? :)

2007-09-23 @ 00:02:01
Postat av: shadow

Det är hemskt, jag förstår verkligen hur du känner det. Hoppas iallafall det går bättre för dig än vad det gör för mig...

2007-09-30 @ 00:28:52
URL: http://liveforless.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0