Hemsk kväll och natt.

Frukost: Inget
Lunch: Kex och nötter. Mjölk.
Kvällsmat: Inget..

Övrigt: 5 bullar, 1 semla, lite godis och lite glass.

Jag skötte mig ganska bra igår på dagen. Åtminstone helt okej... Åt ingen frukost typ... Lite senare åt jag lite kex och nötter och drack mjölk. Okej, det är inte jättebra men kanske lite okej. Eller inte alls okej. Jaja. Sen tänkte jag inte äta något resten av dagen. Avstod till och med från varma koppen just för att jag inte var helt nöjd med att ha ätit kex och nötter. Och det kändes ju bra att jag stod emot varma koppen.

Sen gick det åt helvete. Jag åt 5(!) hela bullar!!! Hur mycket är inte det liksom? Jag var inte heller hungrig. Och det blir värre. Åt en semla också. Och drack mjölk. Sen gick jag en runda av ångest. Sen gick jag och köpte glass och godis. Åt lite godis. Lite glass. Sen sprang jag ut och slängde glassen och godiset typ vid två tiden nu inatt. Sen promenerade jag ca 45 minuter.

Jag måste försöka sova nu. Igår somnade jag vid halv sju på morgonen..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har inte anorexi(eller vad du nu antyder att du har), om du hade de så skulle du inte alls vara sugen eller över huvud taget stoppa i dig skitmat.

2008-02-09 @ 14:02:14
Postat av: Alexzandra

Håller med där. Du har bara en fukked up relation till mat. Men anorexi har man inte bara för att man tänker anorektiska tankar ... du äter ju skräpmat varje kväll nästan så. Isåfall har jag mer anorexi. Vilket jag isåfall inte skulle skryta om på en blogg.

2008-02-11 @ 10:31:07
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0