Idag.

304017-27304017-30

Idag har jag ätit:
- 2 äpplen
- 1 glas mjölk
- 2 halstabletter

Jag var precis påväg att göra en varma koppen, men jag klarar inte det. Har ångest. Lite från dagens intag, men främst från igår. Vet ni vad jag käkade sent på kvällen? En daimglass OCH naturgodis!!! Ångest. Varför har jag så dålig självkontroll? Jag borde ju stå emot. Jag vet hur dåligt jag mår efter att jag ätit, ändå äter jag. Och inte sallad heller, utan sån här skit. Imorgon är det hårdträning för min del, för idag har jag endast deppat och inte gjort någonting alls. Jag är kass.


304017-35304017-39

Kommentarer
Postat av: Rebecka

om du börjar äta regelbundet + träning kommer du går ned i vikt. garanterat.
vill du se fast results så köp förbrännings tabletter ;D

2008-02-05 @ 18:49:34
URL: http://beckaw.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Rebecka har helt rätt. om du gör så att du svälter i 2 dar utan att äta någonting och sen äter så kommer allt FETT läggas på din kropp! Det är därför att kroppar inte vet när den kommer att få mat igen. Gör så att du äter frukost (eftersom det är det viktigaste målet av hela dan) , men proppa inte i dig, nått lätt räcker och sen kan du äta någonting eller bara dricka på kvällen.

Skulle inte du kunna visa en bild på din kropp? :)

POWER TO YOU GIRL ;D

2008-02-05 @ 20:12:09
Postat av: EN smal

Oj, du måste verkligen börja tänka på figuren. Sluta vräk i dig allt de där. Du blir ju bara tjock.
Att du inte skäms när du äter så mkt? Hur kunde du käka daimglass och naturgodis? De går du ju inte ner i vikt av?
Om du äter så onyttigt så får du faktiskt skylla dig själv och vara en riktig fetis. Du vill uppenbarligen inte bli smal eftersom du käkar onyttigheter.
Ha d bra, din svaga människa!

2008-02-05 @ 23:53:36
Postat av: Linda

vilken jävla idiot som skriver att du är en svag människa och trycker ner dig!
du vräker inte i dig mat, tvärt om du svälter dig själv.
jag har själv varit i samma situation. ena dagen äter man ingen andra dagen äter man något. det är en ond cirkel.
börja istället äta regelbundet, inte så mkt kanske om du inte orkar men när du börjar äta regelbundet vet din kropp när den får mat och ämneesomsättningen kommer igång igen.

jag tror inte att du behöver gå ner mer i vikt, försök se det positiva med dig själv. Försök börja älska dig själv och få ditt självförtroende tillbaka.
kram

2008-03-03 @ 23:00:14
URL: http://sommarn2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0