Jag kan inte sova.

Jag kan inte sova. Jag ligger och vrider och vänder på mig, och när jag rör vid mina ben eller mage så vill jag bara gå och spy. Alternativt gå ut och jogga.

Jag har lovat mig själv att inte äta något alls fredag, lördag och söndag. Och jag ska klara det.

Från och med måndag är det högst en varma koppen per dag. HÖGST! Det vill säga typ 110 kalorier. Och typ vatten. För vafan äter jag när jag mår skit efteråt för? JAG ORKAR INTE MÅ SÅHÄR MER!!!

304017-85
Snejana är perfekt.

Kommentarer
Postat av: Jag

ooooooouf! Kolla in låren, Heeeeeeelt perfekta! Beckenbenen kunde dock gått ut lite mer så hade hon varit HELT perfekt! :)

2008-03-06 @ 23:07:57
Postat av: Anonym

Varför inte äta havregrynsgröt? 110 kcal / portion, och nååågot mer mättande.

2008-04-28 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0