AJ

Jag skriker inombords som in i helvete. Jag blöder och gråter som in i helvete och vill bara lämna detta som kallas liv. Jag plågas varenda jävla eviga dag, med att se mig själv i spegeln och massa annat tjat som bara dödar mig sakta men säkert! ÄR NI HELT JÄVLA BLINDA HELA JÄVLA HÖGEN?!?!?!?!?!? FÖRLÅT MEN JAG HAR BARA EN JÄVLA PANIK OCH ÄR SÅ LESS PÅ ALLT OCH ALLA. TROR NI ATT DET ÄR LÄTT ATT VAKNA OCH INTE VILJA STIGA UPP? ATT TA SIG IGENOM VARJE DAG? ATT SOMNA OCH ÖNSKA ATT MAN INTE VAKNAR? DET ÄR INTE JÄVLA ROLIGT SKA JAG TALA OM FÖR ER.

Just nu har jag jäkligt ont i min handled. Ont i min mage. Vill svälja massa tabletter och bara FÖRSVINNA!!

Hittade inga jävla tabletter så det fick bli tre panodil, fem till ska ner. Inte för att det hjälper mot ALL JÄVLA SMÄRTA MEN ÄNDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0