Dagens mat och lite annat

Jag måste klara det. Nytt år, nya tag. Jag ska komma ner till 50, och det jävligt snart. Fatta vad underbart. Kunna titta  i en spegel utan att sucka.

Idag har jag druckit tre koppar te med massa mjölk, plus ett glas mjölk. Sitter och dricker en kopp nu, kunde skippat den eftersom klockan är 18.00, men jaja. Tror jag ska dricka te med mjölk, mjölk samt vatten fram till söndag tror jag, sen börjar jag nog med en liten måltid per dag. Dock måste jag äta på fredag av olika anledningar, fan, men men. Just nu känns det i alla fall som jag kommer klara det, för jag är inte alls hungrig. Jag älskar den känslan. 

Kommentarer
Postat av: Liz

Du borde uppdatera oftare! :P

2008-01-02 @ 23:05:21
URL: http://liz130390.webblogg.se/
Postat av: Anonym

såg dig idag, du kommer aldrig att kunna väga 50kg, du e för stor för d.

2008-01-02 @ 23:55:21
Postat av: Me

anonym...skulle du ha sett mig? hö-hö-hö.

2008-01-03 @ 00:12:58
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0