Nytt år, nytt helvete?

Jaha, då vart det nytt år. Vi har lämnat 2007 bakom oss. På sätt och vis känns det så fruktansvärt skönt, varje dag har varit ett helvete och jag har kämpat emot allt som har sagt "ta livet, ta livet, ta livet" som resultat av att jag hatar att jag inte är så smal som jag vill vara. Jag är inte ens lite smal, jag är fet. Fet, fet, fet. Därför känns det skönt att lämna året som varit det värsta året i mitt liv, men samtidigt känns det jobbigt att välkomna ett nytt år. Det känns jobbigt att det är januari, det är liksom början av det som kan bli ett lika hemskt år som förra året. Jag åt lite precis, och nu ska jag in på toaletten och spy. Första januari, tack. Vad har jag gjort för att hamna här?

Igår grät jag. Jag rev mig på handleden. Jag vill göra det nu också.

Suck.

Kommentarer
Postat av: plastic.

ahh fyy 2008 ska inte bli ett fett år. måste.bli.ofet.

2008-01-02 @ 00:00:25
URL: http://plasticme.blogg.se
Postat av: faker

hej gumman, har inte du fått mitt lösenord :O trodde jag gav det till dig över msn, typ du hette ngt med bakomleendet? kanske jag inte gjorde :p

2008-01-03 @ 21:16:13
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0