Tjo.

Jag vill inte att ni ska kommentera för att ni ska kommentera.... men någon form av respons vore skönt ibland. Jaja..

Söndag:
Frukost: 3 lussebullar
Lunch: Inget
Kvällsmat: Inget

Måndag:
Frukost: Inget
Lunch: Te och småkakor då och då
Kvällsmat: Inget.
Ännu senare: Jävla hetsätning....så jag spydde upp skiten såklart.

Känns som jag kommer vara uppe hela natten för att gå ut och träna såfort det blir liiite ljusare utomhus. SUCK. Jag har ont i huvudet, halvt illamående och emellanåt har jag ont i hjärtat.. Men vem bryr sig. Jag förtjänar det, jag hetsåt som fan! VARFÖR?! Åh. Det spyddes iaf upp.. så mkt jag kunde. UTOMHUS.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att detta kommer låta som värsta moraltanten kanske, förlåt för det. Men när du väl äter...varför äter du bara kakor/bullar? Försök äta nåt nyttigt istället. Ta ett äpple, en apelsin. Nånting annat liksom.
:) Lycka till!

2008-01-15 @ 09:28:58
URL: http://must-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ja, nötter kan vara ett bra alternativ och de är ju endå relativt nyttiga. Jag hoppas det går bättre för dig snart!! Kram

2008-01-15 @ 13:50:36
URL: http://ibebeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0