Fettet sätter sig.

Jag har panik, det är svårt att förklara men tårarna rinner och jag känner mig tyngre än någonsin. Mina armar känns otroligt feta, det känns som att jag har tjugo dubbelhakor och att mina lår är enorma. Jag blir fetare och fetare. Jag har inte spytt än, vad är det med mig? Ska göra det när jag är klar här. Fan, borde gör det nu.

Jag kan inte förstå att jag åt massa skit. Det var liksom inte jag som tryckte in kalorierna i munnen, fyfan. De känns som att jag har två halvor som slåss mot varandra. Äter man minsta lilla onyttiga sak så blir resten av dagen skit. Så är det. Jag måste försöka komma på banan igen, äta så lite som möjligt och så nyttigt som möjligt.


Jag är som tjejen i spegeln, fet. Jag är inte ens smal på riktigt.

Kommentarer
Postat av: micaela espinoza

jag har läst en del av bloggar som har med att gå ner i vikt att göra, folk som har ett dåligt sätt att kolla på sig själv visst de har jag själv,men när de kommer till att du säger och många andra säger att ni liksom äter chips och lever av sånt, själv så vill jag inte ens gå¨ner i vikt , lr jo skulle inte vara helt fel men inte så att jag vill svälta mig, men hur kommer de att jag inte ens känner hunger om dagarna? idag har jag left på tuggumi, jag fattar inte vad som är fel på mig jag har inte ätit n¨ågon riktigt måltid på två veckor nu. något är fel med mig men vad?

2008-06-17 @ 20:39:04
URL: http://espinozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0