Midsommarafton

Midsommarafton igår var trevligt till en början... Jag hade inte ätit någonting tidigare under dagen och så kom man till festen där det bjöds på lite mat och massa alkohol.. Det tog som fan och jag blev full som en gris. Nu mår jag skit.

Igår tror jag att jag försökte ta livet av mig, men jag vet inte. Jag lever. Men har tappat massa saker, fan. Hatar mig själv. Vill bara dö idag. Hoppas inte jag sa något om mina ätstörningar till människorna på festen igår..

Man bör väl inte ha ångest för att man var full egentligen? Alla var säkert fulla och upptagna med sin egen fylla. Jag hatar mig!

Förresten så har jag ont överallt på mina ben, tror jag trillade några gånger igår.. Kan jag inte lära mig säga stopp när jag är lagom full? Nej, för jag mår dåligt, då kan jag inte det. Eller?

Hur ska man göra för att ge sig själv vingar?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag slutar inte heller dricka när jag borde...

2008-06-21 @ 15:13:24
URL: http://popstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0