Oro.

Jag känner en obeskrivlig oro, jag vet inte varför jag gör det. Vet någon av er det? Jag oroar mig för saker och ting hela tiden och mår så dåligt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ångesten tar över mig och det känns som att jag inte kan röra mig. Jag vet inte vad jag ska göra.

Efter fyllan på midsommar så känns det som att ingen gillar en mer. Men jag kanske inbillar mig? Det känns som att jag övertalar mig det för varje dag som går..

Det känns som att jag trillat ner i ett hål och inte har någon kraft att dra mig upp. Jag vill inte heller berätta för någon, jag känner mig redan så fruktansvärt jobbig. Fan, fan, fan.

Jag har världens underbaraste:
- Familj
- Vänner
- Pojkvän

Ändå tycker jag att livet är ett rent helvete. Ett rent jävla helvete.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-23 @ 10:18:01
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0