Sju dagar med soppa

Jag ska äta soppa i sju dagar. I eftermiddags när jag öppnade kylskåpet så hittade jag en cheesecake. Jag tog ut den ur kylen, rev upp förpackningen, drog ut cheesecaken och luktade på den. Sen tänkte jag på att om jag skulle äta en bit så skulle det säkert bli en till och sen skulle jag ha världens ångest. Så jag la tillbaka den. Jag tog två cigg istället. Ibland röker jag mycket, ibland inget alls.... började med det just för att dämpa ångesten.

Nu ska jag göra i ordning soppa, men innan dess tänkte jag ta en promenad. Min mage skriker och det är faktiskt en ganska härlig känsla.

Hur mycket tror ni att man kan gå ner på en vecka om man äter soppa 2 ggr/dag? Eller är det för mycket?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej på dig! Vet att det alltid finns dagar då man inte älskar sig själv, men tror att du är fel ute om du tror att man blir bättre om man blir smalare. Du är säkert jättefin, mer än du tror. Och man går inte upp av att äta, för bara genom att hålla värmen och andas kommer du bränna den lilla soppan/ moroten/ till och med hamburgaren. Hoppas livet blir lättare!

2008-06-14 @ 13:17:25
URL: http://ellenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0